Работа / Робота / Praca

Работа / Робота / Praca

четверг, 10 августа 2017 г.

Израиль. Срочно! Работа для Семейных пар, Мужчин и Женщин! Зарплата 1800-1900 Долларов! / Ізраїль. Терміново! Робота для Сімейних пар, Чоловіків і Жінок! Зарплата 1800-1900 Доларів!



Israel

Возможные варианты трудоустройства:
- на фабриках (фасовка, упаковка товаров);
- пекарни;
- работа в отеле
- супермаркеты (выкладка товаров, прием товара).
Место работы: Израиль
Перелет организуется за 7 дней! На работу через 3-4 дня!
требования:
- возраст от 18 до 55 лет;
- опыт работы;
- желание работать;
условия:
- зарплата от 1800-1900 $;
- работа ПН-ПТ, есть возможность работать по выходным;
- 8:00 в день;
- жилье предоставляет Фирма, работа в Отеле то обед бесплатно!

Kontakt

Можливі варіанти працевлаштування:
— на фабриках (фасування, упаковка товарів);
— пекарні;
— робота в готелі;
— супермаркети (викладка товарів, приймання товару).
Місце роботи: Ізраїль
Переліт організовується за 7 днів! На Роботу через 3-4 дні!
Вимоги:
— вік від 18 до 55 років;
— без досвіду роботи;
— бажання працювати;
Умови:
— зарплата: від 1800-1900$;
— робота ПН-ПТ, є можливість працювати по вихідних;
— 8 годин в день;
— житло надає Фірма, робота в Готелі то обід безкоштовно!

Kontakt

1 комментарий:

  1. Я тут, щоб поділитися своїми свідченнями про те, що зробила для мене хороша довірена кредитна компанія. Мене звуть Микита Таня, з російської мови, і я прекрасна мати трьох дітей. Я втратила кошти на спробу отримати кредит, мені було так важко і мені, і моїм дітям, я пішла в Інтернеті, щоб шукати кредитної допомоги, вся надія була втратив до одного вірного дня, коли я зустрів цього мого друга, який нещодавно забезпечив позику від дуже чесної людини містера, Бенджаміна. Вона познайомила мене з цим чесним службовцем позики містером Бенджаміном, який допоміг мені отримати кредит протягом 5 робочих днів, я назавжди буду вдячний містеру Бенджаміну за те, що він мені знову допомог стати на ноги. Ви можете зв’язатися з містером Бенджаміном електронною поштою: lfdsloans@outlook.com вони не знають, що я роблю це для них, але я просто повинен це зробити, тому що там багато людей, які потребують кредитної допомоги. до цієї чесної людини, і ви можете також врятувати. WhatsApp: (+ 1 989-394-3740)

    ОтветитьУдалить